23 Haziran 2014 Pazartesi

Saklı İncinin Manifestosu

Trans bireyler, en vasıfsız iş bilenen, seks işçiliğinde bile, daha fazla zorlanır.
 Başka bir zorlama ve horlama vardır.
 Trans bireylere şiddetin erkekler tarafından gelmesi kadar da doğal bir şey yoktur.
 Çünkü şiddeti var eden erkekler:  çırılçıplak, erkekliklerini ispat eden organlarıyla kalınca, ortada ol, hepsi başka bir şeye dönüşürler. Ve hepsinin; eğitimlisi eğitimsizi, sınıfın en altı en üstü, kim olursa olsun, çırılçıplak kalınca, -“ çıplağın rütbesi olmaz”-  hepsinin ortak özelliği ,bizim için, iş bitince, yani seks bitince,  “nasıldım?” sorusunu sorma halleridir.
 Sorarlar.



Sanki seksi tek başlarına yapıtlarda. Nasıldık falan diye sorsalar bari. Belki biraz kurtarabilir. Biraz daha konuşma fırsatları varsa, siklerinin nasıl olduğunu, büyüklük veya küçüklüklerini veya diğer erkeklerle oranını ölçerler, “ sen sik ölçersin ya “.

 Saçma sapan, hiçbir değeri olmayan cümlelerle savuştururum bu soruları.

 Kötü, iyi ne istiyorsa onun cevabını vermek zorundaysan verirsin.

Ama benim gibi zorunda değilsen; kendi adıma hiç bir zaman, onların iyi veya iktidar olduklarını söylemedim. Hatta biraz alkollüysem filan, direk kötüydün derim. Ya da ben penitre etsem daha iyi  ederim diyerek o güçlü erkekliklerine bir darbe vurduğumu düşünürüm.:) küçüklere küçük ,büyüklere de daha büyüklerini gördüm, diyerek onların yetersiz  hissetmelerinden,aşağlanmalarından, başka bir ego tatmini var ederim kendimde.
Ne yapacaksın?

 Bu kadar aşağlanırsan, bulduğun ilk yerden gol atmak zorundasın. Bu incecik iki laf beni başka bir şekilde sevindirdi. Bu haz beni tekrar var ediyor.

Maalesef biz trans bireylerin sosyal sınıfı, durumu, lgbt olan ve olmayan dünyada belli.

 Bunu kabul etmeden, görmeden trans fobiyi halletme imkânımız yok.

 Bunu biliyorum. . Bunu biliyorum, farkındayım. Farkındalığımın farkına varın.

Tamam, lanet olsun kabul ediyorum. Lgbt sınıfı da dâhil olmak üzere, sınıfın en altıyım.
 ben fantastik bir şeyim………………………

 Anla amk.

Bu zamanda toplumda, fantastik ve sınıfsal yerim belli.

 En az beni görmeden, benim neler yaşadığımı bilmeden, yazan çizen saçmalayan aktivist bireyler, aktivist olmayan bireyle,r bunu reddetmesin.

Çünkü ben kabul ediyorum.

 Reddettiğiniz yer; kendi politikanızı, kendi kadınlığınızı, kendi gaylığını reddettiğiniz yer olacak.

 Bana bir erkeğin ya da erkek cinsiyetinin, erkin nefretini anlıyorum. bana, bir gayın nefretini anlayabiliyorum aslında.

 Aynı organlar onlarda da olduğu halde, trans bireyler o organları başka bir şeye çevirerek, eğlenceli ;dünyevi, ihtiraslı ,sekse aç şeklide kullanıyorsa, bu erkek cinsiyetinin kıskanma halini anlayabilirim. Am bu saatten sonra onu da yanlış anlarım herhalde.

 Aman J benim anlayıp anlamamla ilgili bir sorun yok.  burada bunu iyi bilin, sakın yanlış anlamyın. Trans fobinizi içselleştirmeyin. Asıl sorun o zaman başlayacak.
bu yazdıklarımı anlamadıysanız sorun etmeyin.
Vallahi bende çok azını söyleyebiliyorum zaten.
Herhalde takıldım. Yine obsesyonum arttı. ümit ederim anlamışsınızdır, diyerek başlayacağım iç dökmelerime.
Sayın biyolojik kadın arkadaşlarım:
Sayın LgbttQ  arkadaşlarım
Sayın  , aktivist olan arkadaşlarım
 Aktivist olmayan arkadaşlarım;
Size benzemek için oramızı buramızı kestirdik.
Aparatalar taktırdık.
 Bıçak altına yattık. Sizin gibi olmak için.
bu ne anlamamazlık?
 bu ne görmemezlik?
 bu ne kendini bilmezlik?
Bak öldürülüyoruz.
 gayet açık ortada. Görülüyor. Sokaklarda dövülüyoruz.
Bakın neler yaşıyoruz. Anlayamıyorsanız bile, bunu anlarım.
 Ama bu saatten sonra  da, yine yanlış anlarım.
En azından anlamaya çalışın.
Yine de anlamıyorsanız Allah belanızı verisin.
Demek ki anlayamıyorsunuz.
 tamam kabul.
 ben anlatamadım. Her yerde şiddete o kadar alışığım ki burada bil kendime şiddet yaşatıyorum.
Sevgili kardeşlerim
Manik ve şizofren saplantılarım bakın ne hale getirdi beni.
 Bırakın toplumla anlaşamamayı, vücudumdaki organlarla bile aram iyi değil.
 Her organım kafasına göre takılıyor.
 Hepsi başka bir telden çalıyor.
43 yıllık penisim bile istediğim hiçbir yerde kalkmadı.
yalvarmama rağmen, öptürmeme rağmen kalkmadı.
Ama aynı sik kalkmaması gereken her yerde dimdik durdu.
Kıçıma gelince, başlı başına benden ayrı  bir yapıydı,
Hep öndeydi.
Her girdiğim topluluğa da benden önce o girdi.
Ve kendisinden söz ettirdi.
 Allaha şükür hep benden bahsettirdi.
Ama bakın organlarım bile politik.
Daha ne anlatayım.
 Politik bir  trans birey olarak, politik olmam yetmiyorsa ,anlatmaya.
Organlarımın politik olma haliyle örneklemeye çalışayım dedim.

9 Mayıs 2012, 20:33

Eylem Günlüğü