28 Haziran 2014 Cumartesi

Kraliçe Olmaya Hüküm Giydim

"Ki sevgilim dediğim kadına bile, sikimi anlatamazken. 
Hatta bunu kendime anlatamazken,
kıçımın alevinin, sikimden geldiğini, bilen bir kadınken..."
Bu kadar zorunlu görerek yaşamımıza ve bütün bu yaşananlara çanak tutan insanlar beni bu kadar fantastik görüyorsa, beni belirliyorsa, ucubeliğimi ve zavallılığımı bu kadar hissettiriyorsa, tiksinerek geliyorsa bana, korkarak geliyorsa, o zaman bu fantastik dünyanın tabii ki kraliçesi olmam beklenir.

Ben de güzellik tanrıçası, kraliçe, prenses, Afrodit, düşes, madam olacağım o zaman.

Zaten bundan başka şans da tanımıyorsunuz bana.

Ben de sokaklarda kadına ait davranışları 3 katı arttırarak yani fantastik seviyeye getirerek,
“Ayol abla, ayol abla!...! diye diye o sesi çıkararak, haykırırım yüzünüze.



Yetmiyormuş gibi kıvrıla kıvrıla yürüyerek, madem götten oluştuk, kalçalarımı bir o yana bir bu yana sallayarak, kalçalarımla tokatlarım sizi.

İçine de silikon doldururum üstelik.

Bu naif fantastik, seksi bedenimde çükümün akıbetinin sizdeki  tezahürü, yani, hep aklında yankılanan ses: “var mı yok mu, varsa işlevi var mı yok mu, vajina haline gelmiş mi gelmemiş mi” diye yankılanması beni bu, fantastik halden kurtaramayacak.

Ki sevgilim dediğim kadına bile, sikimi anlatamazken. Hatta bunu kendime anlatamazken,
kıçımın alevinin, sikimden geldiğini, bilen bir kadınken, bedenimi asla çırılçıplak önünüzde sergilemeyeceğim.

Ne zaman benim kadınlığıma inanıp güvenirseniz o zaman sizin için soyunacağım. Belki de itaat edeceğim.

Ancak o zaman; beni fantastik olma halimden kurtarıp özgürleştirirsiniz...

Eylem Günlüğü