29 Ekim 2013 Salı

Hal ve Gidiş Ders Notları

Dün geceyarısı polisin tekiyle söyleştik.

Gece ikibuçuk suları. Çalıştığım alandayız. Belli ki, faşist ve beni sıkıştıracak.

Çünkü gece saat ikibuçuk... Çünkü ben full alkollüyüm... Ehliyetim yok ve çünkü oruspuyum...

Polis açısından bakarsak, gayet insancıl bir söyleşi oldu.

İlk eşcinselliğimi ne zaman farkettiğimi sordu. Eyvalllah... Ceza yememek için bildiğim kadarıyla anlattım.

İstediği cevaplar zaten bunlar değildi. Başımdan siktir olup gitsin diye beklediği türden bir cevap aradım ve beni ilk babamın siktiğini söyledim.



Anında işe yaradı:

"Fesubhanalllahhh!..." dedi.

Sonra ailem hakkında bir kaç detay ilave ettim. Annnemin oruspu teyzemin de lezbiyen olduğunu söyledim.

Bu cevaplar polisi pek rahatlattı. Eminim bu konuşmadan sonra çocuklarıyla ilişkisi düzelmiştir.

Amannnnn kime ne anatammm!...

Ama ceza yemedim kızlar....

Eylem Günlüğü